محل تبلیغات شما
اکنون که نمایه خود را بهینه کرده اید ، وقت مرحله دو است: پیام خود را به آنجا منتقل کنید.

انتظار نداشته باشید که مشتریان فقط در آن جا حاضر شده و برای شما پیام رسانی کنند. این شما هستید که باید بیرون بروید و این حق را بدست آورید.

با به دست آوردن پیام خود ، این حق را کسب کرده و مشتریانی را به نمایه LinkedIn خود جذب می کنید.

نیازی نیست که این روند را پیچیده کنید. شما یک مشاور هستید ، و این بدان معنی است که شما تخصصی دارید که می تواند به شما در حل مشکلات مشتری کمک کند. از ویژگی پست LinkedIn برای به اشتراک گذاشتن تخصص خود و افزودن ارزش به پایگاه مشتری هدف خود استفاده کنید.


نحوه انجام این کار به اندازه این واقعیت که شما مرتباً آن را انجام می دهید مهم نیست.

چند بار در هفته ارسال کنید ، و افراد متوجه این موضوع می شوند. مشتریان ایده آل نمایه شما را بررسی می کنند. و برخی از آنها مستقیماً به شما پیام می دهند - و می خواهند بیشتر بدانند.

و اگر مشتری را مشاهده کردید که در بازار هدف شماست ، از تماس با او نترسید. به جای اسپم کردن آنها با پیشنهاد خود ، روی رابطه تمرکز کنید. س goodالات خوبی بپرسید ، ارزش خود را اضافه کنید ، در می یابید که افراد نسبت به جذابیت بسیار بیشتری دارند.

با استفاده از Navigator Sales لیستی از مشتریان ایده آل خود تهیه کنید
یکی از سریعترین و ساده ترین راه ها برای شروع مکالمه با مشتریان بالقوه خود ایجاد لیستی از مشتریان ایده آل خود ، برقراری ارتباط با آنها ، ایجاد روابط مناسب و ارزش افزودن به زندگی آنها است.

با استفاده از Linkedin مشتریان مشاور خود را پیدا کنید
شما می توانید با استفاده از LinkedIn Salves Navigator جستجوی دقیق مشتریان مشاوره ایده آل خود را انجام دهید
با این کار خواهید فهمید که بسیاری از آنها در مکالمه ای باز هستند که می توانید در مورد تجارتشان صحبت کنید و اینکه چگونه می توانید به آنها در رسیدن به اهدافشان کمک کنید.

توجه کنید که چگونه همه اینها روی آنها متمرکز شده است - نه شما. بازاریابان و مشاوران نخبه موثر این را می دانند.

کل بازاریابی ، پیام رسانی و سیستم های آنها همیشه مربوط به مشتری است. هرمه یا تبلیغاتی نیست. این بر اساس تفکر ارزش افزوده فراوانی بنا شده است.

آیا می خواهید از راه درست مشاغل مشاوره ای را شروع کنید؟
کمی احساس خستگی می کنید؟ من آن را دریافت این مقاله چیزهای زیادی دارد.

اگر از راه اندازی مشاغل مشاوره خود بسیار هیجان زده شده اید ، حتی ممکن است در این مرحله کمی دلسرد شوید. مشکلی نیست کارهای زیادی پیش روی شماست.

اکنون ، شما می دانید که چگونه یک راه مشاوره را به روش صحیح شروع کنید. شما اکنون یک راهنما دارید که روند ایجاد یک تجارت مشاوره سودآور را به شما ارائه می دهد.

و اگر هنوز مشغول خواندن ، یادداشت برداری و دلسرد شدن از کار پیش رو نیستید ، در مورد تبدیل شدن به یک مشاور موفق جدی هستید.

اگر می خواهید برای راهنمایی شما در این فرآیند به ما کمک کنید تا بتوانید از چرخیدن چرخ خود جلوگیری کنید و امیدوار باشید که به روش صحیح این کار را انجام می دهید ، در تماس باشید.

ما به بیش از 300 مشاور از سراسر جهان در صنایع مختلف کمک کرده ایم که مشاغل مشاوره خود را توسعه دهند و شش و هفت رقم به درآمد سالانه آنها در این راه اضافه کنند.

جلسه مشاوره مربیگری
مربیگری بهترین سرمایه برای تجارت مشاوره ما بوده است - و این برای مشتریان ما نیز همین است
آیا آماده سرعت بخشیدن به موفقیت خود و درک پتانسیل واقعی خود به عنوان مشاور هستید؟

برنامه مربیگری ما برای مشاوران
اگر می خواهید در مورد برنامه مربیگری ما برای مشاوران بیشتر بدانید ، اکنون به اینجا بروید: برنامه مربیگری شفافیت

چرا شما علاقه مند به شروع یک کار مشاوره و مشاور شدن هستید؟

بزرگترین چالش هایی که در حال حاضر برای برون رفت از کار خود با مشکل مواجه هستید چیست؟

با ما در میان بگذارید و از نظرات زیر به بحث بپیوندید.

و اگر از این راهنما لذت بردید ، لطفاً همین حالا یک دقیقه وقت بگذارید و آن را از طریق شبکه های اجتماعی با دیگران به اشتراک بگذارید!
shorturl.at/ptvLZ
https://bit.ly/3pA5C4U












اقدامات لازم در صورت مواجهه با نشت گاز

ارتودنسی نامرئی چیست؟

نشتیابی لوله های آب در شیراز

، ,مشاوره ,مشتریان ,یک ,مشاور ,پیام ,خود را ,را به ,ایده آل ,می خواهید ,و این

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

Jalkapallo pelipaidat 2016/17|lasten jalkapallo pelipaidat favorites akord ~World Otaku Crazy~ فروش آنلاین میزوصندلی ناهارخوری کمجا Michael's collection پایان نامه و تحقیق های دانشگاهی کنگره60،نمایندگی شهر قدس 222 steelpipe del neveshtehaye man