محل تبلیغات شما
در این راهنمای سریع کشف خواهید کرد:

چگونه یک مشاور عالی SEO را انتخاب کنیم.
5 ویژگی که یک مشاور سئو را عالی می کند.
اطمینان حاصل کنید که مشاور نتیجه می گیرد!
SEO یک بازی حیله گر است و ویژگی ها و مهارت های اساسی وجود دارد که تعیین می کند سرمایه گذاری شما مثبت باشد یا خیر.

و این دقیقاً همان چیزی است که این راهنما به شما کمک می کند - در حوزه مین مشاوره حرکت کنید.

چرا ما صلاحیت کمک را داریم؟
ما از سال 2007 با مشتریان خود در زمینه SEO مشاوره و مشاوره کرده ایم. در این مدت یاد گرفته ایم که اگر مشاور 5 ویژگی اصلی نداشته باشد ، برای موفقیت ، داشتن بهترین دانش SEO به معنای جک نیست.

به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم این 5 ویژگی اصلی را که یک مشاور SEO خوب باید در راهنمای شما داشته باشد قرار دهیم.

می توانید از این 5 مشخصه به صورت زیر استفاده کنید:

هنگام انتخاب مشاور خود ، یک چک لیست کنید
یک معیار عملکرد برای مشاور فعلی شما
راهنمای بیشترین بهره گیری از مشاور خود
اگر به درستی رعایت شود ، این راهنما به شما در انتخاب مشاور SEO مناسب کمک می کند.

فهرست
فصل 1
مشخصه شماره 1
یک مشاور بنافید
فصل 2
مشخصه شماره 2
تجربه SEO جامد
فصل 3
مشخصه شماره 3
مهارت حل خلاقانه خلاقیت
فصل 4
مشخصه شماره 4
مهارت های برجسته ارتباطی
فصل 5
مشخصه شماره 5
امانت
فصل 1

شخصیت شماره 1: یک مشاور SEO Bonafide
آیا فکر می کنید ما با مشاور شروع می کنیم که باید یک "نینجا" در سئو باشد؟

این نوع تفکر نشان دهنده مشکل بزرگی است که صنعت سئو در حال حاضر با آن روبرو است.

بگذار توضیح بدهم.

تعداد زیادی SEO با کیفیت در استرالیا وجود دارد. با این وجود توانایی رتبه بندی سایت خودشان یک چیز است - توانایی رتبه بندی سایت شما چیز دیگری است.

و این فقط شروع است . مشکل بزرگتر و روند کمابیش مشاهده شده در طول سالها شرکتهایی هستند که بعنوان مشاور معرفی می شوند در حالی که آنها حتی اولین نکته در مورد SEO را نمی دانند. با این حال تیم فروش فلش آنها صاحبان مشاغل بی سر و صدا را به کمپین های دود و آینه وادار می کند - آنها را باهوش تر نمی گذارد.

ما در تلاش نیستیم که این راهنما را به یک مزاحمت تبدیل کنیم . تمام آنچه ما می گوییم این است که "خریداران مواظب باشند" این موارد هر روز اتفاق می افتد.

اطمینان از اینكه مشاور شما فردی با بالاترین شخصیت است ، مایل است منافع مشتری را در درجه اول قرار دهد ، امری ضروری است.

به عنوان مثال ، ما اغلب از صاحبان مشاغل مایل به انجام سئو هستیم. با این حال ، پس از تجزیه و تحلیل کسب و کار آنها ، متوجه می شویم که SEO در واقع بهترین قدم رو به جلو آنها نیست (اکنون یا گاهی اوقات) ، زیرا تبلیغات پولی ، تبلیغات آفلاین یا تمرکز بر سایر حوزه های کسب و کار نتایج فوری بهتری دارند.

بله ، ما می توانیم سریعاً فروش SEO را تعطیل کنیم - اما این کاری نیست که یک مشاور SEO صادق انجام دهد.

این یکپارچگی ما را حفظ می کند و در بسیاری از مواقع آمادگی برای یک کمپین جستجوگرها ، اولین بندر تماس هستیم :-)

در انتها ، مشاور برای مشاوره صادقانه به نفع مشتری است ، نه اینکه جیب خود را خط بکشد.

فصل 2

شخصیت شماره 2: تجربه SEO جامد
حتی اگر ما با این یکی پیشرو نباشیم ، تجربه تجربه مشاور ، نفس کشیدن و درک نحوه عملکرد SEO است.

هنگام انتخاب مشاور خود ، موارد موردی زیادی را بخواهید ، موفقیت های گذشته را بخوانید و درک آنها را از SEO جستجو کنید.

این مبلغی است که شما به خاطر آن به مشاور پرداخت می کنید.

سالها تجربه ، ساعتها تست و دانش چگونگی مقابله / مقابله با مسائلی که ممکن است برای میانبر سفر با آنها روبرو شوید.

این چگونه می توانید رقبای خود را سریع شکست دهید.

با این وجود تنها با داشتن مشاور مناسب در کنار خود موفق خواهید شد.

چند موردی که مشاور باید نمایش دهد ، آگاهی از چشم انداز جستجوگرها (به روزرسانی الگوریتم ، تکنیک های روی صفحه و استراتژی های ایجاد لینک که اکنون کار می کنند) ، تجربه صنعت و درک منطقه واقعی جغرافیایی که تجارت شما در آن فعالیت می کند.

انتخاب مشاور سئو با این نوع تجربه سرمایه گذاری بسیار سودآوری برای شما خواهد بود.

فصل 3

شخصیت شماره 3: مهارت حل خلاقانه خلاقیت
موفق باشید در این مورد

منظور ماست

بیش از یک دهه است که ما در هر شهر بزرگ استرالیا مشغول به کار و مشاوره هستیم و چیزی که همچنان با آن روبرو می شویم این است که SEO فنی زیادی وجود دارد ، اما اکثر آنها مهارت حل مسئله ندارند.

یک فرد فنی از یک سیستم پیروی می کند. اگر آن سیستم با شرایط شما متناسب نباشد . خوب . بیش از حد احتمال دارد که خراب شود.

بنابراین هنگام انتخاب مشاور سئو خود اطمینان حاصل کنید که فرد از بازاریابی نیز آگاهی دارد و فقط درگیر مشخصات فنی سئو نیست.

تصویر بزرگتر این است که تجارت خود را رشد دهید - نه فقط رتبه بندی کنید.

در اینجا مثالی از نحوه حل مشکلات مشتریان در گذشته آورده شده است.

ما در حال مشاوره برای شرکتی بودیم که محصولات رژیمی را به صورت آنلاین تولید و می فروشد.

اگر در مورد جایگاه کاهش وزن چیزی می دانید می دانید که این یکی از رقابتی ترین صنایع در سراسر جهان است.

شرکتهای بزرگ معمولاً این بازارها را قفل می کنند.

بنابراین یک شرکت نوپا چگونه رقابت می کند و موفق می شود؟

Brute force SEO مطابق کتابنامه؟

نه

به درک نیاز داشتبازار و محدود شدن در یک طاقچه در داخل بازار.

حمله ای که ما برای انتخاب مشتری انتخاب کردیم ، جبهه ای باریک بود اما عمق آن یک مایل بود و آن را در یک موضوع پرطرفدار قرار می داد.

بعد از اینکه ما استراتژی را جمع کردیم ، این بازی برای مشتری تنظیم شد و مطابقت داشت.

مشتری در فروش هفتگی در سراسر استرالیا از چند فروش محلی به 7K رسید.

این داستان مشتریان است:


و این فقط یک داستان است.

1300 024 198

فصل 4

شخصیت شماره 4: مهارت های برجسته ارتباطی (نه فقط اصطلاحات واژگانی SEO)
این یکی از "ترفندهایی" است که توسط افراد فروش نرم در صنعت جستجوگرها به کار گرفته می شود.

صحبت از اصطلاحات اصطلاحات فنی و ایجاد ترس در آینده تا زمان خرید.

این کاملاً مخالف کاری است که یک مشاور حرفه ای بهینه سازی موتور جستجو باید انجام دهد.

وظیفه مشاوران این است که به حرف مشتری گوش فرا دهند ، در مورد چالش هایی که آنها با آن روبرو هستند را بیاموزند و سپس راه حل را به اصطلاحاتی آسان درک کنند.

اکثر صاحبان مشاغل در استرالیا هنوز نمی دانند که SEO واقعاً چیست.

اگر مشاور نتواند حداقل خراب شود ، به راحتی می توان فهمید که SEO چیست و چگونه می تواند در تجارت شما کار کند . آنها به شما کمک خواهند کرد تا یک استراتژی برای تصاحب Google ایجاد کنید. .

ما به طور منظم برای چشم اندازها حسابرسی رایگان انجام می دهیم و بازخوردی که به طور مداوم دریافت می کنیم به شرح زیر است:

"با تشکر از شما برای سرانجام شکستن این مقاله در اصطلاحات آسان"

"مثل بلند شدن مه است"

"من فقط می توانم ببینم که شما می دانید در مورد چه چیزی صحبت می کنید ، فقط با کمک به من در درک اصول"

در اینجا چیزی است که به آن می رسد.

فرقی نمی کند که مشاور SEO چقدر باهوش باشد و چالش هایی را که شما یا تجارتتان با آن روبرو می شود را به طور کامل درک نکند.

بنابراین هنگام انتخاب مشاور خود ، قبل از تصمیم گیری در مورد استخدام ، اطمینان حاصل کنید که آنها مهارت شنیداری و توانایی انتقال اطلاعاتی را دارند که مشکلات شما را به راحتی قابل درک حل می کند.

فصل 5

شخصیت شماره 5: مشاور SEO باید قابل اعتماد باشد
اگر مدت زمانی در تجارت بوده اید ، می دانید اعتماد بسیار ضروری است.

به کارمندان ، تیم ، تأمین کنندگان ، مشتریان ، مشتریان خود اعتماد کنید - لیست ادامه دارد.

تجارت بر اساس روابط و اعتماد بنا شده است.

با رابطه ای که با مشاور SEO شما ایجاد می شود تفاوتی ندارد.

شما باید تمایل و اطمینان داشته باشید که اطلاعات حساس تجاری را برای مشاور خود فاش کنید.

شما باید این اطمینان را داشته باشید که از این اطلاعات فقط به سود کسب و کار شما استفاده خواهد شد.

شما باید به مشاور اعتماد کنید که افشای اطلاعات حساس می تواند در واقع منجر به دستیابی به موفقیت شود.

مخفی گذاشتن موارد فقط مانع مشاور شما خواهد شد.

به همین دلیل اعتماد در روابط موفق مشتری با مشتری بسیار مهم است.

یک گام خوب برای ایجاد اعتماد این است که از مشاور آینده نگر بخواهید اطلاعات و استراتژی های رایگان در مورد چگونگی کمک به شما ارائه دهد.

با مراجعه به یک جلسه استراتژی رایگان می توانید این اطلاعات را از ما بخواهید.

قدم بعدی شما
آنچه که ما طی سالها مشاهده کرده ایم ، با صدها مشتری در سراسر استرالیا کار کرده و حتی از مشاوران دیگری استفاده کرده ایم ، این است که یک مشاور SEO مناسب می تواند ارزش فوق العاده ای به تجارت مشتری اضافه کند. با این حال ، اگر مشاور دارای 5 ویژگی مورد بحث در این راهنما در یک وب سایت نباشد ، این رتبه بندی است و رشد تجارت به راحتی از بین می رود.

اگر به دنبال یک مشاور SEO هستید ، دوست داریم که ما را آزمایش کنید.

1300 024 198

گزینه سوم این است که ما را محک بزنید.

با درخواست برای یک جلسه استراتژی رایگان SEO کاملاً خطرناک شوید.

می توانید با کلیک روی دکمه زیر اقدام کنید

جلسه استراتژی رایگان SEO خود را برنامه ریزی کنید
لطفاً توجه داشته باشید: این یک پیشنهاد بدون تعهد است و با اطلاعات شما با اطمینان بیشتر برخورد خواهد شد.

نکته جانبی: آیا شما به دنبال یک مشاور نیستید بلکه در عوض یک شرکت SEO هستید تا همه چیز را برای شما مدیریت کند؟ سپس "17 نکته [آسان] برای انتخاب بهترین شرکت سئو در استرالیا" می تواند خواندن خوبی برای شما باشد.









اقدامات لازم در صورت مواجهه با نشت گاز

ارتودنسی نامرئی چیست؟

نشتیابی لوله های آب در شیراز

، ,مشاور ,یک ,seo ,کند ,مشتری ,است که ,می کند ,یک مشاور ,مشاور seo ,این است ,هنگام انتخاب مشاور ,جلسه استراتژی رایگان ,بنابراین هنگام انتخاب

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

Wendy's notes پای درراه CARS_IR rotymubal هرچیز مدل لباس و دكوراسیون Alice's receptions سرتختگاه گوران propinrochi وبلاگ مد توسط سارا ریس