محل تبلیغات شما
مشاوره بهینه متخصص سئو سازی موتور جستجو (SEO) این روزها بسیار محبوب شده است ، و دلیل خوبی هم دارد .

اینترنت به سرعت در حال رشد است بنابراین رتبه بندی در موتورهای جستجو مانند Google بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد!

با این حال ، ممکن است به عنوان یک صاحب مشاغل این س questionsالات را از خود بپرسید:

- مشاور سئو چیست؟
- متخصص سئو در واقع چه کاری انجام می دهد؟
- آیا لازم است شخصی را استخدام کنم تا برای وب سایت شرکت من سئو انجام دهد؟

بیایید جستجو کنیم و به شما کمک کنیم به این س questionsالات پاسخ دهید .

مشاور سئو چیست و چرا به آن احتیاج دارم؟
خوب ، به طور معمول یک "مشاور" از هر نوع متخصص یک موضوع خاص است و به آنها برای مشاوره دادن در مورد آن موضوع توسط افراد یا شرکتهایی که به آن نیاز دارند پرداخت می شود. بنابراین از این طریق یک مشاور SEO تفاوتی ندارد. آنها متخصص بهینه سازی موتور جستجو هستند و از طرف مشاغل و صاحبان سایت به آنها پرداخت می شود تا به آنها در مورد چگونگی کسب رتبه های بالاتر ، بازدید بیشتر با هدف و در نهایت سود بیشتر برای وب سایت هایشان مشاوره دهند.

مشاوره سئو

حداقل ، یک مشاور حرفه ای یا یک شرکت مشاوره SEO باید در زمینه های زیر دارای تجربه و تخصص زیادی باشد (به علاوه موارد بسیار بیشتر)

سئو در صفحه
این مواردی است که شما در سایت خود انجام می دهید. بیشتر افراد تمایل دارند که SEO را به عنوان یک استراتژی خارج از سایت در نظر بگیرند ، که به طور معمول به معنای ایجاد لینک و سیگنال های اجتماعی است ، اما موارد زیادی وجود دارد که باید قبل از اینکه تکنیک های دیگر کار کنند ، در سایت شما انجام شود. اساساً وب سایت شما باید "موتور جستجوگرانه" باشد تا بتواند رتبه بندی خوبی داشته باشد ، مهم نیست که چه کاری انجام می دهید ، و مشاور سئو شما باید بتواند در زمینه کارهایی که باید در سایت خود انجام دهید به شما مشاوره دهد تا آماده رتبه بندی شود.

در اینجا برخی از فاکتورهای داخلی وجود دارد که شرکت مشاور شما باید بتواند به شما کمک کند:

(توجه: من در مورد هیچ كدام از اینها جزئیات زیادی ندارم ، زیرا در صورتیكه این پست به كتاب كاملی تبدیل می شود. متخصص بهینه سازی موتور جستجوگر شما می تواند تمام جزئیات را در اختیار شما قرار دهد - و مطمئن شوید كه این كار را انجام می دهید ، یا واگذار نمی كنید آنها را استخدام کن!)

* برچسب های عنوان - درست دریافت برچسب عنوان بسیار دشوارتر از آن است که فکر می کنید. و یک برچسب عنوان به درستی بهینه سازی شده می تواند برای سئو معجزه کند.

* برچسب های توضیحات - تقریباً همان چیزی که در مورد این عنوان وجود دارد می توان در مورد این برچسب گفت. برای بهینه سازی موتور جستجو در سایت بسیار مهم است اما "درست شدن" آسان نیست مگر اینکه حرفه ای باشید.

* برچسب های متا - علاوه بر عنوان و توضیحات ، بسیاری از متا تگ های دیگر نیز وجود دارد که ممکن است بسته به وب سایت و شرایط خاص شما مهم باشد یا نباشد. استاد راهنمای جستجوگرها که استخدام می کنید باید بتوانند در این مورد به شما مشاوره دهند.

* محتوای با کیفیت - مهمترین قسمت هر وب سایت و حیاتی برای دستیابی به رتبه بندی بالای موتور جستجو. اما آیا شما واقعاً صفحاتی هستید که از دیدگاه گوگل ، بینگ ، یاهو و سایر موتورهای جستجو با محتوای واقعاً با کیفیت خوب نوشته شده اند؟ احتمالاً اینطور فکر می کنید اما ممکن است تعجب کنید!

* تراکم کلمه کلیدی - مورد دیگری که نمی خواهید آن را بهم بزنید. خیلی کم و ممکن است هرگز به خاطر اصطلاحاتی که می خواهید برای آنها رتبه بندی کنید خیلی زیاد رتبه بندی نکنید و به دلیل بهینه سازی بیش از حد مجازات شوید خط خوبی برای راه رفتن است!

* LSI (نمایه سازی معنایی نهفته) - خلاصه اصلی LSI این است که محتوای وب سایت توسط Google و سایر SE بررسی می شود که در آن رایج ترین کلمات یا عبارات ، به همراه مترادف و کلمات مرتبط با آنها ، به عنوان کلمات کلیدی برای هر صفحه

مثلا؛ اگر عنوان صفحه شما "حقایق مربوط به حیوانات" باشد ، موتورهای جستجو انتظار دارند کلمات دیگری را در محتوای صفحه مرتبط با آن پیدا کنند - مانند سگ ، گربه ، پرنده و غیره .

این به شما کمک می کند تا رتبه بالاتری داشته باشید زیرا SE متوجه می شود که صفحه / سایت شما واقعاً در مورد موضوع است. بعلاوه ، شما ممکن است علاوه بر کلمات کلیدی اصلی خود ، از نظر LSI رتبه بندی کنید.

* ساختار سایت - آیا صفحات شما از داده های ساختاری برای پشتیبانی لیست ها استفاده می کنند؟ آیا موتورهای جستجو می توانند سایت شما را به راحتی جستجو کنند؟ آیا مسائل محتوای تکراری به درستی در سایت انجام می شود؟ آیا طراحی سئو دوستانه است؟ اینها همه مواردی است که مشاور شما باید بتواند به شما بگوید و در صورت وم به شما کمک کند آنها را اصلاح کنید.

* عنوان ها - آیا عنوان و زیر عنوان شما از برچسب های HTML صحیح و کلمات کلیدی مناسب استفاده می کند؟

* سرعت سایت - این اهمیت SEO افزایش می یابد زیرا همه چیز در اینترنت سریعتر و سریعتر می شود. افراد بی تاب نیستند بنابراین سایت شما برای دستیابی به بهترین نتیجه باید خیلی سریع بارگیری شود.
* سازگار با موبایل - سایتها در دستگاههایی مانند تلفنهای هوشمند و میزها بسیار متفاوت از آنچه در رایانه های معمولی نشان داده می شوند ، نشان داده می شوند. جهان در حال تبدیل شدن به طور فزاینده ای است و این روزها افراد بیشتری از طریق رایانه از طریق دستگاه های تلفن همراه آنلاین می شوند. بنابراین بسیار مهم است که سایت شما برای موبایل دوستانه باشد و به درستی برای آن بهینه شده باشد.

* داده های ساختاری / نشانه گذاری طرحواره - داده های ساختار یافته به موتورهای جستجو مانند Google اجازه می دهد سایت شما را به درستی درک کنند ، که می تواند به سئو کمک زیادی کند.

. و بسیاری از چیزهای دیگر! آنها باید در بهینه سازی وب سایت شما یا آموزش نحوه انجام این کار توسط خود بسیار خوب باشند. شما آنها را استخدام می کنید زیرا آنها متخصص این کارها هستند ، بنابراین مطمئن شوید که آنها واقعاً قبل از تحویل پول شما هستند.

سئو سایت خارج از سایت
یک بار دیگر ، من به جزئیات واقعی در مورد استراتژی های مختلف SEO خارج از صفحه دسترسی نخواهم داشت ، فقط به این دلیل که عملی نیست. صدها دوره کامل ، کتابهای الکترونیکی ، سایت های عضویت ، فیلم ها ، وبلاگ ها ، گروه ها و همه موارد دیگر وجود دارد که دقیقاً به این موضوع اختصاص داده شده است - نمی توان آنها را در یک پست آموزش داد. به همین دلیل شما به دنبال یک آژانس SEO هستید ، بنابراین متخصصان آنها می توانند این موارد را به تیم شما آموزش دهند یا این کار را برای شما انجام دهند. من فقط یک خلاصه سریع ارائه می دهم تا شما بدانید که چه چیزهایی را نمی دانید و می توانید از مشاور آینده خود اطمینان حاصل کنید!

* لینک سازی - این یکی از مهمترین قسمتهای سئو است ، اما روشهای خوبی برای انجام آن و روشهای وحشتناک زیادی برای انجام آن وجود دارد. شما باید تفاوت را بدانید و آن را درست انجام دهید. موارد کمی ، در صورت وجود ، می توانند رتبه شما را بیش از دریافت بک لینک مناسب افزایش دهند. و هیچ چیز سریعتر از مجازات شدن در استفاده از تاکتیک های بد ساخت لینک ، نمی تواند رتبه شما و آینده وب سایت یا تجارت شما را از بین ببرد. کاملاً مهم است که این کار به درستی انجام شود!

* رسانه های اجتماعی - این به عنوان یک عامل رتبه بندی از اهمیت قابل توجهی برخوردار است. در واقع ، اکنون یکی از مهمترین قسمتهای سئو است. آیا محتوای شما در شبکه های اجتماعی ارسال می شود؟ آیا این مورد توسط افراد مورد اعتماد و محترم صنعت شما به اشتراک گذاشته می شود؟

هرچه تعداد لایک ، اشتراک ، توییت ، پین ، رأی مثبت ، موارد دلخواه و هر رسانه اجتماعی دیگری که سایت شما دوست دارد بیشتر باشد ، برای تقویت رتبه شما در گوگل ، بینگ و سایر موتورهای جستجو بهتر خواهد بود. نیازی به ذکر این واقعیت نیست که این موارد باعث ایجاد بازدید مستقیم می شود و به برند تجاری شما رونق زیادی می بخشد.

* فیلم ها - از بسیاری جهات ویدیوها آینده اینترنت و بازاریابی ویدئویی آینده سئو است. یوتیوب خود دومین وب سایت پربازدید در جهان و همچنین موتور جستجوی شماره 2 در جهان است که تنها پشت گوگل است که به طور تصادفی صاحب آنهاست.

ویدیوهایی که به درستی بهینه سازی شده اند دارای درجه بندی بسیار خوبی هستند و معمولاً سرعت آنها بسیار سریعتر از یک وب سایت معمولی است. آنها همچنین برای پیوندها عالی هستند ، برای نمایشگاه و مارک تجاری استثنایی هستند ، و همه به خودی خود محتوای عالی هستند. به علاوه ، آنها بسیار بیشتر از محتوای متنی به اشتراک گذاشته می شوند و دوباره ارسال می شوند.

* بازاریابی محتوا - مردم نسبت به اکثر اشکال تبلیغات کور شده اند. آنها متوجه بنر نمی شوند ، از تبلیغات تلویزیونی چشم پوشی می کنند ، بیلبورد را نادیده می گیرند ، رادیو ماهواره دارند یا تبلیغات رادیویی را تنظیم می کنند ، تفاوت بین تبلیغات PPC و لیست های ارگانیک را می فهمند ، ایمیل های تبلیغاتی را باز نمی کنند و غیره بر. بازاریابی سنتی به سرعت در حال مرگ است - هم به صورت آنلاین و هم به صورت آفلاین!

بنابراین محتوا اکنون موجود است و قسمت بزرگی از آینده بازاریابی ، به ویژه آنلاین است. به زبان ساده بازاریابی اینترنتی موثر بدون محتوای عالی در این عصر امکان پذیر نیست. و این مطمئناً شامل SEO می شود - حتی بیشتر از اکثر موارد.

مشاور سئو شما باید بداند چگونه محتوای رایگان مفید ایجاد کرده و آن را در وب به اشتراک می گذارد به گونه ای که ترافیک هدفمند را به سایت شما جذب کند ، بازدیدکنندگان را به مشتری تبدیل کند و سپس آنها را به خریدار تبدیل کند. سپس ، محتوای مورد نظر را به اندازه کافی جذاب نگه دارید تا آن افراد را به مشتری تکراری تبدیل کنید. این آسان نیست اما کسی مجبور است آن را انجام دهد.

به هر حال ، بازاریابی اینترنتی بسیاری از استراتژی ها را شامل می شود ، که شامل موارد فوق است ، اما این فقط نوک کوه یخ است. چیزهای خیلی بیشتری هست و بهینه سازی موتور جستجو در زیر چتر عظیم بازاریابی آنلاین است که در آن بسیاری از تاکتیک های استفاده شده با یکدیگر همپوشانی دارند و به بیش از یک راه کمک می کنند.
چه کاری انجام نشود!
وقتی نوبت بهینه سازی موتور جستجو می رسد ، کارهای زیادی وجود دارد که نباید انجام دهید. اینها اغلب مهمتر از کاری هستند که باید انجام دهید. اجتناب از این موارد برای موفقیت آنلاین وب سایت شما حیاتی است! شما می توانید 100 کار را به درستی انجام دهید و فقط یک اشتباه می تواند به طور کامل رتبه بندی شما را خراب کند ، مجازات شود یا حتی ممنوع شود. بسیار مهم است که شخص یا شرکتی که در زمینه مشاوره SEO با شما کار می کند بداند چه کاری انجام ندهد و به شما کمک می کند از آنها جلوگیری کنید.

در اینجا خلاصه ای سریع از چند مورد از این موارد آورده شده است:

* بهینه سازی بیش از حد - بارها و بارها از کلمه کلیدی خود در داخل محتوای خود یا در تلاش برای ایجاد پیوند استفاده کنید.

* پیوند غیر طبیعی - پیوندهای بیش از حد از یک نوع سایت ، پیوندهای زیاد dofollow ، استفاده از متن لنگر یکباره و غیره و غیره.

* ارسال هرمه به لینک - انفجار سایت خود با پیوندهایی از هر کجا و هر مکان. در بحث سئو اغلب کمتر است.

* پیوندهای بی کیفیت - قطعاً در این زمان و بهینه سازی موتور جستجو کیفیت بیش از کمیت می خواهید. فقط تعداد انگشت شماری از پیوندهای با کیفیت فوق العاده بالا ، هر روز صدها پیوند با کیفیت پایین را از بین می برند.

* انواع خاصی از پیوندها - همه پیوندها برابر نیستند. این روزها برخی از تاکتیک های ایجاد پیوند وجود دارد که می تواند صدمه بسیار بیشتری نسبت به فایده داشته باشد. مشاور شما باید بداند که آنها چیست و اطمینان حاصل کند که سایت شما از آنها دور است.

* محتوای بد - چرخش ، کپی ، ی ادبی یا نوشتن مطالب با کیفیت پایین می تواند از بسیاری جهات برای وب سایت شما مضر باشد.

Google Updates
صنعت سئو همیشه در حال تغییر است. دلیل عمده این امر این است که گوگل و سایر موتورهای جستجو همیشه الگوریتم های خود (عوامل رتبه بندی) را برای جلوگیری از هرمه و سایر روشهای سایه به روز می کنند. بنابراین ، یک متخصص SEO واقعی ، همچنان در جریان تغییرات مداوم قرار خواهد گرفت تا همیشه در جریان صنعت باشد.

از شرکت یا مشاوری که در نظر دارید استخدام کنید ، س lotالات زیادی درباره به روزرسانی ها بپرسید تا مطمئن شوید از استراتژی های منسوخ استفاده نمی کنند. قبل از مکالمه با آنها می توانید همیشه "Google Change Algorithm Change History" را جستجو کنید تا حداقل یک ایده سریع درباره به روزرسانی های مهم اخیراً داشته باشید. به این ترتیب می توانید حداقل تا حدودی دانش آنها را قبل از استخدام آزمایش کنید.

دیگر
* دانش صحیح منطقه شما - گرچه درست است که یک متخصص SEO می تواند از نظر فنی در هر کجای دنیا باشد و بدون توجه به اینکه در کجا مستقر هستید ، کار خود را به طور م doثر انجام دهد (تا زمانی که قانونی باشد) ، هنوز مزایای مشخصی برای استخدام وجود دارد کسی که شهر / منطقه شما را به خوبی بشناسد. آنها درک بهتری از زمان تقریبی رتبه بندی یک سایت بر اساس بازه زمانی معمول در مکان شما ، هزینه آن ، سطح رقابت و موارد دیگر خواهند داشت.

به عنوان مثال ، ما در BAM وب سایت هایی را برای مشاغل در سراسر جهان رتبه بندی کرده ایم ، اما اکثر مشتریان ما در دنور ، دس موین ، لس آنجلس و سن دیگو بوده اند زیرا این شهرها شهرهایی هستند که دفاتر ما در آنها واقع شده اند و ما بیشترین تخصص در آن زمینه ها بنابراین ما درک بهتری برای کسب رتبه های بالا برای یک کسب و کار محلی در آن مناطق بیش از هر کس دیگری داریم.

* بیشترین نگرانی در مورد افزایش سود شما به صورت آنلاین است - هر متخصص بازاریابی اینترنتی یا مشاور بازرگانی آنلاین از هر نوع باید بیشترین سود را در مورد حداکثر سود خود داشته باشد. از این گذشته ، شما آنها را برای تخصصشان در بازاریابی دیجیتال استخدام کردید. آنها باید بتوانند به شما کمک کنند تا بالاترین بازده سرمایه را برای کسب و کار خود کسب کنید.

* در واقع می دانید که چگونه SEO را به روش صحیح انجام دهید - اطمینان حاصل کنید که شخصی که استخدام می کنید می داند چه کاری انجام می دهد. قضاوت در مورد این ممکن است دشوار باشد زیرا احتمالاً شما هم نمی دانید چطور این کار را انجام دهید اما می توانید با پرسیدن س ،ال ، جستجوی توصیفات و توصیه ها و هر تحقیق دیگری که می توانید ایده خوبی بگیرید. اگر یک شرکت بازاریابی بزرگ یا یک شرکت تبلیغاتی عمومی استخدام می کنید ، ممکن است فکر کنید که به دلیل اندازه آنها در امنیت هستید ، اما واقعاً باید در این مورد بسیار مراقب باشید. بسیاری از این شرکت های بزرگ سئو را در لیست خدمات خود قرار می دهند اما از اینکه در این زمینه متخصص باشند فاصله زیادی دارند. بسیاری از آنها اصلاً سرنخی برای چگونگی انجام این کار ندارند.

در حقیقت ، از یک منبع بسیار معتبر به من گفته اند که قبلاً در یک آژانس بزرگ کار می کرد که او تنها متخصص SEO در آنجا بود که قبل از استخدام واقعاً یک وب سایت را رتبه بندی کرده یا هر نوع سئو دیگری انجام داده است. با این حال ، آنها یک تیم بهینه سازی موتور جستجو داشتند که برای مشتریانی کار می کردند که گویی واقعاً می دانند چه کاری انجام می دهند. بنابراین اگر با یکی از این آژانس های بزرگ صحبت می کنید ، مطمئن شوید که یک مشاور شخصی دارید که با شما و وب سایت شما کار می کند و واقعاً دانش و تجربه کافی برای کمک به شما دارد.

و این ، دوستان من ، کم و بیش همان چیزی است که مشاوره SEO در مورد آن است. واضح است که این فقط یک خلاصه بسیار اساسی است و چیزهای زیادی در آن وجود دارد. به علاوه ، بهینه سازی موتور جستجو یک صنعت همیشه در حال تغییر است ، بنابراین همیشه موارد مختلفی وجود دارد که باید با آنها همراه باشید.









اقدامات لازم در صورت مواجهه با نشت گاز

ارتودنسی نامرئی چیست؟

نشتیابی لوله های آب در شیراز

، ,سایت ,یک ,های ,انجام ,* ,وب سایت ,سایت شما ,است که ,رتبه بندی ,بهینه سازی ,سازی موتور جستجو ,سایر موتورهای جستجو ,جستجو مانند google ,موتورهای جستجو مانند

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

astiobracteu پایگاه خبری تحلیلی شهرستان خفر citderbsarab Kathy's blog saviwestri فوتو گالری : تصاویر برتر دنیا khorramabad ثبت شرکت - ثبت لوگو نیم بوت کفش کتونی اسپرت کلاسیک زنانه دخترانه چرمی خز دار کاموایی 2021 دلقک کوچولو